Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Ulkoilmaelokuvanäytös Kuokkalan museoraitilla

23 elokuun @ 21:30 - 23:30

Museoraitin pihapiirissä näytetään tämän viikon perjantaina 23.8. klo: 21:30 Päivät kuin unta -ulkoilmaelokuva.
Elokuvaan on kuvattu kohtauksia museoraitin kampaamo- ja parturimuseossa.
Esitys kestää kaksi tuntia. Pukeuduthan sään mukaisesti. Ota oma istuinpehmuste ja halutessasi oma jakkara mukaan! Istumatilaa penkeillä on rajoitetusti. Lähimmät pysäköintipaikat ovat Villa Hakkarin pihalla Kuokkalantien varrella.
Kevyt sade ei ole este näytöksen toteutumiselle ulkosalla. Jos tuulee tai myrskyää kunnolla, näytös siirretään Hakkarin koulun auditorioon ja elokuva aloitetaan jo klo 19. Hakkarin katsomoon mahtuu 180 henkilöä, sisään otetaan jonotusperiaatteella. Ovet avataan puoli tuntia ennen elokuvaesityksen alkua.
Näytöksen toteuttavat yhteistyössä Kiertue-elokuvateatteri Filmipyörä / Pirkanmaan elokuvakeskus, Lempäälän kunnan kulttuuripalvelut ja Lempäälä-Seura ry
Tervetuloa!

Tiedot