Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Tidsresetisdag-allsång med Toni Perttula/ Aikamatkatiistai-yhteislaulua Toni Perttulan säestyksellä

30 heinäkuun @ 11:00 - 17:00

Tidsresetisdagar
Under Tidsresetisdagarna väcks historien till liv i Sagalund – och du får själv delta. Varje tisdag under högsäsongen 25.6-6.8. kl.11-17 kan du hjälpa husmor i Falla gård eller prova på att skriva med bläckpenna med läraren i Vreta skola. Sysslorna och programmen varierar från vecka till vecka.

Programmet på tidsresetisdagarna ingår i inträdet och är riktar sig till både barn och vuxna.

Vad är Sagalund?
Sagalund är ett levande museum, en trädgård och ett barnkulturcenter – en bit “förverkligad poesi”, enligt grundaren Nils Oskar Janssons egna ord.
Här finner du olika byggnader från Kimitoöns historia: ett tingshus, ett torp, en bondgård, två gamla skolor och många inspirerande lekmiljöer för barn. Allt är beläget i en lummig trädgård – denna över 100-år gamla växtsamling är en betydelsefull del av Sagalunds kulturarv.

Se våra hemsidor här. Vi är också i Facebook och Instagram

Aikamatkatiistai
Aikamatkatiistaisin historia herää eloon Sagalundissa – ja sinä voit itse osallistua! Joka tiistai kesäsesongin aikana 25.6-6.8. klo 11-17 voit tulla museolla auttamaan Fallan maatalon emäntää kotiaskareissa ja harjoitella Vretan kansakoulussa mustekynäkirjoitusta opettajan kanssa. Ohjelma ja askareet vaihtelevat hieman viikoittain.

Aikamatkatiistain ohjelma kuuluu museon sisäänpääsylipun hintaan ja on suunnattu niin aikuisille kuin lapsillekin.

Mikä on Sagalund?
Sagalund on elävä museo, puutarha ja lastenkulttuurikeskus – perustajansa Nils Oskar Janssonin sanojen mukaan ”palanen todeksi tullutta runoutta”.
Meiltä löydät rakennuksia Kemiönsaaren historiasta: käräjätalon, torpan, maatilan, huvilan, kaksi vanhaa koulua sekä paljon innostavia leikkiympäristöjä lapsille. Tämä kaikki sijaitsee vehreässä puutarhassa, jonka yli 100-vuotias kasvikokoelma on merkittävä osa Sagalundin kulttuuriperintöä.

Tutustu kotisivuihimme täältä. Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista.

Tiedot

Päivämäärä: