Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Sulukakynän salasuuret -tapahtumapäivä Jalasjärven museoilla

17 heinäkuun @ 12:00 - 18:00

Sulukakynän salasuuret -tilaisuudessa pääset tutustumaan sulkakynällä ja musteella kirjoittamisen taitoon. Opastajana kirjaintaiteilija Marika Koskimäki. Tapahtumapäivään voi osallistua klo 12-18 välisenä aikana Jalasjärven museoilla.

Samana päivänä vierailun yhteydessä mahdollista lähteä mukaan historialliselle roolikierrokselle, jossa seurataan Lotta-tytön matkaa kiertokouluun. Molemmat tapahtumat ovat maksuttomia ja ikärajattomia, tervetuloa museoon!

Jalasjärven museo sijaitsee valtatie kolmen varrella ja se on Suomen laajin paikallismuseo. Museota ylläpitää ja hallinnoi Jalasjärvi-Seura ry, joka aloitti alueen esineistön tallentamisen jo vuonna 1936. Nykyisellä paikallaan Jalasjärven museo on toiminut jo vuodesta 1954 saakka.

Tutustu museon kesätoimintaan Facebookissa

Tiedot