Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lasten puuhapäivä Sarassa

17 heinäkuun @ 10:00 - 14:00

Heinäkuun 17. päivänä museolla vietetään vauhdikasta lapsiperheille suunnattua puuhapäivää klo 10-14.

Tapahtumassa riittää paljon puuhaa kaikenikäisille; puuhapäivän ohjelmaan kuuluu esimerkiksi ponitalutusta (klo 11-14), askartelua, näyttelyseikkailu, pomppulinna, kasvomaalausta ja paljon muuta!

Myös loimaalainen SOLA kollektiivi tulee pitämään taidepajaa. Lisäksi museon näyttelyissä löytyy paljon puuhaa sekä tutkittavaa. Lapsien näyttelyiden hittejä ovat kokeiltava jauhinkivi sekä traktori- ja puimurisimulaattori. Uudistettuun konehallin On se kone!-näyttelyyn on luotu Vallu-Valtran näyttelysuunnistus.

Tapahtuman pääsymaksu on 3-15 -vuotiailta 4€, alle 3-vuotiaat pääsevät puuhapäivään ilmaiseksi. Ponitalutuksesta veloitetaan pieni maksu.

Tapahtumapäivänä lounas on katettuna klo 11-15. Lounaan hinnasto on:
Aikuiset 10,90 €
12-15 -vuotiaat 7,90 €
5-11v -vuotiaat 5,90 €
Alle 5-vuotiaat syövät perheen kanssa ilmaiseksi

Lisää Suomen maatalousmuseo Sarasta voit lukea täältä.

Tiedot

Päivämäärä: