Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Köyrimarkkinat Suomen maatalousmuseo Sarassa

7 syyskuun @ 10:00 - 14:00

Köyrimarkkinat
Syyskuun ensimmäisenä lauantaina järjestettävät museon perinteiset Köyrimarkkinat, jotka ovat maatalousmuseon oma sadonkorjuutapahtuma. Markkinoille kokoontuu lähiruokatuottajia ja käsityöläisiä myymään tuotteitaan. Päivän aikana on myös teemaan sopivaa ohjelmaa kaiken ikäisille. Kahvilan, makkaragrillin ja museon lounasravintolan herkut pitävät markkinoilla nälän loitolla!

Itse markkinat ja muu ohjelma on pääasiassa museon takapihalla latojen ja riihen luona. Osa ohjelmasta säävarauksella.

Huom! Tarkempi markkinaohjelma ilmoitetaan lähempänä tapahtumaa. Tapahtuma on 7.9. klo 10-14.

Myyjäksi Köyriin?
Myyntipaikkoja Köyrimarkkinoille voi tiedustella maanantaina 29.7.2024 alkaen museon infosta: info@sarka.fi, puh. 02 7637700. Ilmoitathan tulostasi 4.9 mennessä!

Tiedot

Päivämäärä: