Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Nallekalas i Sagalund/ Nallekekkerit Sagalundissa

23 heinäkuun @ 10:00 - 11:00

Nallekalas
27.6. – 6.8. varje tisdag kl. 10  i museiparken.
På nallekalasen njuter vi av sagor och har kalas med tant Adèle. Nallekalas är ett program för barn i åldrarna 1-4 år och deras vuxna. Ta med en egen nalle! Programmet är tvåspråkigt och gratis.

Vad är Sagalund?
Sagalund är ett levande museum, en trädgård och ett barnkulturcenter – en bit “förverkligad poesi”, enligt grundaren Nils Oskar Janssons egna ord.
Här finner du olika byggnader från Kimitoöns historia: ett tingshus, ett torp, en bondgård, två gamla skolor och många inspirerande lekmiljöer för barn. Allt är beläget i en lummig trädgård – denna över 100-år gamla växtsamling är en betydelsefull del av Sagalunds kulturarv.

Se våra hemsidor här. Vi är också i Facebook och Instagram

Nallekekkerit
27.6. – 6.8. joka tiistai klo 10 Sagalundin museopuistossa
Nallekekkerit on Sagalundin perinteinen kesäohjelma perheen pienimmille. Nallekekkereillä nautitaan saduista ja juhlista täti Adèlen seurassa. Ohjelma on suunnattu 1-4-vuotiaille lapsille ja tietysti aikuisillekin. Ota oma nallesi mukaan! Ohjelma on kaksikielinen ja maksuton.

Mikä on Sagalund?
Sagalund on elävä museo, puutarha ja lastenkulttuurikeskus – perustajansa Nils Oskar Janssonin sanojen mukaan ”palanen todeksi tullutta runoutta”.
Meiltä löydät rakennuksia Kemiönsaaren historiasta: käräjätalon, torpan, maatilan, huvilan, kaksi vanhaa koulua sekä paljon innostavia leikkiympäristöjä lapsille. Tämä kaikki sijaitsee vehreässä puutarhassa, jonka yli 100-vuotias kasvikokoelma on merkittävä osa Sagalundin kulttuuriperintöä.

Tutustu kotisivuihimme täältä. Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista.

Tiedot

Päivämäärä: