kesä

Kaikkien aikojen maatalousnäyttely Talonpoikaismuseo Yli-Kirrassa

Punkalaitumella sijaitsevan Talonpoikaismuseo Yli-Kirran kesän suurin tapahtuma tulee taas!

Jo vuodesta 1992 saakka järjestetty Kaikkien Aikojen Maatalousnäyttely on houkutteleva kesätapahtuma kauniissa talonpoikaismuseo ympäristössä. Tänä kesänä tapahtuma on 6.-7.7. klo 10-17.  Perinnetapahtumassa paikkakuntalaiset vanhojen työtapojen taitajat herättävät talon eloon toimivaksi maatalousmuseoksi, jossa on nähtävää ja koettavaa koko perheelle!

Tapahtuma kerää viikonlopun aikana usein tuhansia kävijöitä ja se järjestetään talkoovoimin. Tule viihtymään kesäiselle Punkalaitumelle!

Talonpoikaismuseo Yli-Kirra on Suomen maatalousmuseo Saran vuoden 2024 kesäkohde. Museoon ja sen monimuotoiseen toimintaan voit tutustua täältä.