heinä

Sarka-museossa tekemistä lapsille: Munne-kissan Aarrejahti 23.7.–5.8.

Sarka-museossa on jälleen tarjolla tekemistä lapsille: Munne-kissan Aarrejahti! Aarrejahdissa suunnistetaan vihjeiden avulla kätköstä toiseen. Jokaisesta kätköstä löytyy kirjain ja kirjaimista muodostuu sana, joka lopulta johdattaa aarteen kätköpaikalle. Löydätkö kaikki kirjaimet ja keksitkö mihin aarre on kätketty? Aarrejahtia pääsee pelaamaan 23.7.–5.8.2020 museon aukioloaikoina, maanantaista sunnuntaihin klo 10–17 pääsylipun hinnalla.

heinä

Lasten nallekekkerit tiistaisin ja aikamatkat keskiviikkoisin heinäkuussa Kemiön Sagalundissa.

Sagalundin museossa Kemiössä järjestetään heinäkuussa tiistaisin nallekekkereitä 1–4-vuotiaille (aikuisen seurassa) kello 10 ja keskiviikkoisin lasten aikamatkoja kouluikäisille kello 11–12:30. Aikamatkan liput 5 €. Nallekekkereille on vapaa pääsy. Ota nallekekkereille oma piknikkori ja nalle mukaan. Osoite: Museotie 7, 25700 KEMIÖ.

Varje tisdag i juli kl 10 ordnar vi nallekalas för barn mellan 1-4 år med sina vuxna. Vi läser sagor och äter picknick i parken. Längd cirka 45min. Program är gratis. Ta med egen picknickkorg och nalle!
Varje onsdag i juli kl 11-12.30 får man åka på en tidsresa i Sagalund. På en tidsresa förflyttar vi oss tillbaka i tiden med öppna sinnen och gör tillsammans gammaldags sysslor.  I år has vi vallbarn som tema. Tidsresorna är tvåspråkiga. Programmet riktar sig till barn i skolåldern. Biljetter 5 euro.

My Calendar

heinä

Martan päivä Kauppilan umpipihan museolla Laitilassa 26.7. kello 13.

Kauppilan umpipihassa vietetään Martan päivää su 26.7. klo 13. Kaikille avoin Laitilan Marttayhdistyksen järjestämä tapahtuma. Osoite: Koukkelantie 240, 23800 Laitila.

heinä

Kansanlaulukirkko Hinnerjoen museolla 26.7. kello 10.

KANSANLAULUKIRKKO sunnuntaina 26.7. klo 10 Hinnerjoen museon pihamaalla, os. Luotteenperäntie 13, 27600 Hinnerjoki. Säävaraus.

Valon museo Hinnerjoen museoalueella.