4.8. Kansallispukutuuletusta Kinnarin kotimuseolla

Sunnuntaina 4.8. klo 13-16 on Kinnarin kotimuseolla esillä kansallispukuja valtakunnallisen kansallispukutuuletuksen merkeissä. Liisa Villanen esitelmöi kansallispuvun historiasta. Akaan purpuri esiintyy. Tilaisuuden järjestää Toijalan nuorisoseura. Vapaa pääsy, tervetuloa!

2.8. Yhteislauluilta Kinnarin kotimuseolla

Perjantaina 2.8. klo 18 vietetään yhteislauluiltaa Kinnarin kotimuseolla. Vapaa pääsy, tervetuloa!

3.8. Mopot museolla Liperin maaseutumuseo Tähkässä

Klo 12-16 Mopot museolla. Vanhojen mopojen ja moottoripyörien näyttely.

3.8. Lasten puuhapäivä Kallenaution kestikevarilla

Koko perheen iloista yhdessäoloa tiedossa eli Lasten puuhapäivä tulee taas!! Lauantaina 3.8.klo 11-15 kievarin piiat ja rengit odottavat kaikkia vauvasta vaariin entisajan ajanvietteiden ja puhdetöiden pariin. Tule katsomaan kotieläimiä, kisailemaan, keräämään leimoja museopassiin. Tai ihan vain viihtymään! Lettukestit sään salliessa. Arpajaiset. Järjestää: Juupajoki-seura ja Kallenaution yrittäjät yhteistyökumppaneineen. Psssst! Kuulemma itse Topeliuskin rouvansa kanssa on tulossa muistelemaan kestikievariaikojaan, tule sinäkin!!!

1.8. Kansanlaulukirkko Irjanteen kirkossa

Kansanlaulukirkko klo 18. Eurajoen kotiseutuyhdistys tarjoaa kahvit kirkonmäellä.