marras

13.12. Kauneimmat joululaulut Riuttalassa

Tervetuloa nauttimaan vanhan ajan joulutunnelmasta ja kauneimmista joululauluista Riuttalan Talonpoikaismuseon pääkartanolle torstaina 13.12.2018 klo 18.

Jouluinen kanttiini palvelee klo 17:30 alkaen pääkartanolla. Varauduthan käteismaksuun.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy – Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Kallaveden seurakunnan kanssa.

Lämpimästi tervetuloa!

marras

2.12. Joulumyyjäiset Sarka-museolla

Sarassa järjestetään perinteiset joulumyyjäiset sunnuntaina 2.12. klo 12-16. Paikan päällä on monenlaista kotiin vietävää tarjolla, sillä myytävänä on kauniita käsitöitä, lahjatavaroita sekä herkkuja kuten lähiruokaa ja leivonnaisia. Museon ravintolassa on tarjolla maukasta joululounasta ja joulupuuroa, joten myyjäisten lomassa voi myös nauttia jouluherkuista. Tule tekemään löytöjä ja nauttimaan joulutunnelmasta!