30.7. Hinnerjoki-päivä Hinnerjoen kotiseutumuseolla

Hinnerjoki -päivää vietetään kotiseutumuseon alueella sunnuntaina 30.7.2017 Ohjelmassa mm. historiallinen kavalkadi, tervetuloa!

30.7. Metsäkylpy ja aistiretki Korteniemen perinnetilalla

Tammelassa Korteniemen perinnetilalla on 30.7. klo 13-14 mahdollisuus osallistua Metsäkylpyyn.
Metsäkylpy on parasta hoitoa, sillä jo 15 minuuttia metsässä tutkitusti edistää terveyttä ja hyvinvointia.
Kesto: 1 h
Ryhmäkoko: max 20 hlö
Soveltuvuus: Soveltuu lähes kaikenikäisille ja kaikenkuntoisille. Metsäkylpy -retkillä liikutaan vaihtelevassa maastossa, joten liikuntarajoitteet täytyy huomioida.
Hinta: 10 €/hlö. Hinta sis. alv 24%. Maksu käteisellä tai laskulla.
Palvelukielet: suomi ja englanti
Ei ennakkoilmoittautumista

Samana päivänä klo 15-16 liikutaan Aistiretkellä.
Kesto: 1 h
Ryhmäkoko: max 20 hlö
Soveltuvuus: Soveltuu lähes kaikenikäisille ja kaikenkuntoisille. Aistiretkillä liikutaan vaihtelevassa maastossa, joten liikuntarajoitteet täytyy huomioida.
Hinta: 10 €/hlö. Hinta sis. alv 24%. Maksu käteisellä tai laskulla.
Palvelukielet: suomi ja englanti
Ei ennakkoilmoittautumista
Retket järjestää Vihreät Tassut

28.7. Koulumuseo avoinna Loimaalla

Loimaa-Seuran ylläpitämä koulumuseo Loimaan pääkirjaston ullakolla on avoinna 28.7. klo 12-14.

27.7. Kansanlaulukirkko Irjanteen kirkossa

Kansanlaulukirkko Irjanteen kirkossa to 27.7.2017 klo 18.00 alkaen. Mukana Satakunnan Kansanpelimanniyhdistyksen pelimanneja.

Maaseutunaisten kahvitarjoilu. Tervetuloa!

26.7. Yhteislauluilta Riuttalan talonpoikaismuseolla

Keskiviikkona 26.7 klo 18 Riuttalassa lauletaan yhteislauluja.
Tilaisuus järjestetään Naistentuvassa tai sään salliessa ulkona. Osallistumismaksu 5 €.

Kahvila-Ravintola Katrin Kammarj´ palvelee tilaisuuden aikana.